יום ראשון, 20 בפברואר 2011

רבותי הנבחרים,
זה שאנו עדים לתהליכים היסטורים אדירים המתרחשים מול עיננו , כולנו יודעים.
זה שעידן המשטרים הדיקטאטוריים תם – אנחנו יודעים.
זה שיש סכנה לעליית האיסלם הקיצוני – אנחנו יודעים.
זה שכוחן של הרשתות החברתיות עצום – הצעירים יודעים הרבה לפניכם.
זה שצריך כעת להחריש – יודעים.
זה שזה הזמן לפעולה בין לאומית שקטה – גם יודעים.
אז בבקשה מכם, תפסיקו לקשקש לכל מיקרופון שדוחפים לפיכם.
תפסיקו לדבר, למחזר מילים- תתחילו לחשוב!
לחשוב ביצירתיות ולעשות בשקט.
אבל תתחילו כבר לעשות משהו לכל הרוחות!
אז למה נדמה לי שאת מה שאני כותבת כולם יודעים,
אבל גם יודעים ששום דבר לא ישתנה.


ובהזדמנות זו:
השליטים הלובים מרססים במכונות ירייה את מתנגדי השלטון.
באיראן הוריד השלטון את השלטר של התקשורת האלקטרונית והסלולארית.
יורים בסתר בפעילי האופוזיציה,
מעלימים אותם בצינוקות הכלא,
זכויות אדם מינימאליות נרמסות ואין פוצה פה.
מעניין איפה אותם צעירים אירופאים ,פעילי זכויות האדם שעולים לרגל כל יום שישי בכדי "לשכב על הגדר " בפלסטין הכבושה?
כנראה חוששים לחימום ביתם בערי אירופה הקרות.
מעניין איפה כל פעילי השמאל הישראלים הנושאים את דגל זכויות האדם?
כנראה הם עסוקים בספירת עוד כמה מרפסות שסגרו כמה מתנחלים באפרת.

תגובה 1:

  1. "גנבת" רעיונות שכמוך, לו הבלוג היה ידידותי כלפי בדיוק על זה הייתי כותב, כבר היה לי מעובד בראש, אולי המילים שלך יותר מושחזות, אולי את בלוגרית יותר מנוסה, אבל אותו הדבר העסיק אותי...והרגיז אותי, נראה לי שגם בדעות הפוליטיות האזרחיות יש ביננו הסכמה ודמיון. אין לך מושג כמה שפעילי השמאל מרגיזים אותי... יופי תכניסי להם בוקסים של מוחמד עלי ו"אבו עלי" קדימה עצמונה... צביקה

    השבמחק