יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

קונספירציית החיסונים

תראו, אני לוקחת ברצינות את כל האזהרות בקשר לשפעת החזירים. בתור דאגנית מנוסה כבר חודשים אני חורשת את כל האתרים המספרים על השפעת והאמת ,אני לא צריכה להתאמץ יותר מדי, מדי יום מגיע לי מייל אזהרה, האחד מפני המגפה והאחר מפני החיסון.
כבר מזמן אני לא מאמינה לרופאים ולתרופות, וכל שמועה על קונספירציה משכנעת אותי בקלות, אבל מייל הקונספירציה האחרון ממש הדיר שינה מעיני. מילא מגפות מידי שמים, אבל השמועה האחרונה שעוברת ששפעת החזירים, או החיסון נגדה הוא קונספירציה של מנהיגי העולם על מנת לדלל את האוכלוסייה? זה כבר נשמע ממש רציני. מצד אחד זה נראה די הגיוני, העולם באמת מתחיל להתפוצץ מרוב אנשים, ובמיוחד אירופה שמתפוצצת מרוב מוסלמים (על הבעיה הזו בפעם אחרת) . ובכלל מי צריך כל כך הרבה מובטלים ועניים וחולים וזקנים?, אבל מצד שני, אם המנהיגים רוצים להפיץ מגפות באופן מכוון על מנת לדלל את האוכלוסייה אז איפה הם מחביאים את עצמם ובני משפחתם? דווקא רואים את אובמה מסתובב חופשי בעולם לוחץ יד עםכל זב חוטם , את סרקוזי מתנשק עם כל פרגית מהעולם השלישי וברלסקוני הרבה יותר יסודי .
אז יכול להיות שזו מזימה של כל מיני אגודות סתרים שרוצות להפטר גם ממנהיגי העולם ? שמם של "הבונים החופשיים" תמיד עולה בכל מיני קונספירציות מסתוריות. אבל כל מי שאני מכירה ששייך למיסדר הוא זקן במצב סיעודי.
כבר מאוגוסט אני מסרבת להתנשק חוץ מאשר עם נכדי החדש, זוכרים את המנהג העתיק של ההתנשקויות בכל פגישה חברתית ובאירועים? עכשיו אני אומרת שלום, ללא לחיצת יד ולוחשת, שאני קצת מצוננת ולא מתנשקת. וראה פלא , כולם תופסים מרחק. בדיוק מה שרציתי.
מספטמבר אני מסתובבת עם מסכה בתיק, לכל צרה שלא תבוא, ובקבוק ג'ל אלכוהול אותו אני מורחת על ידי אחרי כל מישוש של בגד בחנות או פרי בשוק.
מאוקטובר אני כבר מצוידת בכל החיסונים ההומופטיים, החיסון של קופ"ח הוא כאמור קונספירציה של חברות התרופות.
מנובמבר הוספתי לאמצעי ההגנה גם מי חמצן אותן אני מורחת בוקר וערב, בנחיריים ובאוזניים. וכן מגרגרת מי מלח לאחר כל שיחת טלפון. הכל לפי ההנחיות של הרופא המומחה הטבעוני שהזהיר מפני החיסון.
לא שוכחת את התה עם הג'ינג'ר והקינמון לשמור על חום הגוף, כי למדתי שהנגיפים אוהבים קור.
בכלל נדמה לי שיצאתי לפנסיה מוקדמת רק בכדי לא לנשום את האוויר הממוחזר במשרד.
אני מגששת בעדינות עם בעלי, שיחייה, הפרדת מיטות , וגם העובדה שיש לנו שירותים כפולים בבית התבררה כיעלה בימים אלה
הודות לרשתות החברתיות אני מנהלת דרכן את כל הקשרים החברתיים שלי, נשיקות וחיבוקים וירטואלים לא מעבירים חיידקים.
בשבוע שעבר קרעתי גיד בשיעור "התעמלות בריאותית" . הרופאה פקדה עלי מנוחה. עכשיו יש לי צידוק אמיתי לא לצאת מהבית, אני חושבת שהקרע לא יתאחה עד סוף החורף.


 מצרפת שיר של סנדרסון
(תודה לגוצי ששלחה)
תה עושה סחרחורת
ולבן עושה לי רע
ורגל תרנגולת מעוררת בי בחילה
אני נמנע מלאכול דברים שיש בהם מן הנזק
וזה כולל עוגות תמרים ביצים זיתים ושסק
לא נוגע בכוסות שלא רחצו אותן
וצלחות דביקות שלא ניגבו אותן
נזהר מאוד וישנה סיבה לי
בכל מקום בלי ניקיון יש חיידק פונטציאלי


גלידה מצננת
ושולנט עושה ורידים
הבטן מתנוונת כשסנדוויץ לועסים
חיידקים נמצאים על העצים ובשמיים
אני כמעט ולא נושם ולא נכנס למים.
לעולם לא מפהק בפה פתוח עד שלא בודק את כיוון הרוח
נזהר מאופן מדיקלי לחיות עד מאה ושלושים
פחות מי זה לא בא לי..


מי שם מתקרב לו נראה לי קצת חשוד
והופ הוא מתעטש לו אני עכשיו אבוד
לא תהיה ברירה אני אסגור ת'צמי בחדר
לא אצא שניה אחת גם לא בליל הסדר..
אשטוף את הסבון לפני מקלחת
ארים הטלפון רק עם מטפחת
יום יום אבדוק את חום המצח
ואם הכל ילך יפה פשוט אחיה לנצח..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה