יום רביעי, 27 באפריל 2011

אני אהיה שם! מזמינה גם אתכם.

לפני הרב הרבה שנים, שהייתי קצת יותר מילדה, פנטזתי לעצמי שאני מתחתנת עם הנסיך צ'רלס, בלי לעשות חשבון מי הוא יהודי ושאר מכשלות זניחות.
אבל עם חלוף השנים שכחתי את צ'רלס והוא העדיף אחרת על פני.
אז ביום שישי הקרוב, כשאדוארד הנסיך האולטימטיבי יינשא לבחירת ליבו , אני מודיעה לכם, שאני מתכוונת להיות שם.
טוב, אם לא ממש, אז בטח אהיה דבוקה לטלוויזיה, ולא מתכוונת להחמיץ שום פרט!
העזר שלי צוחק עלי ואומר, שהוא מוכן לסבול משחק כדורגל במקום לצפות בשטות הזו, אבל מה מבינים בנים בנסיכים ונסיכות?
אז חברותי היקרות, אני מזמינה אתכן לצפות יחד איתי בחתונה ההיסטורית, להתנתק לרגע מהמציאות ולרחף אי שם בעולם האגדות של ילדותנו, עם שלגייה, הנסיכה הנרדמת רפונזל ושאר הנסיכים שמעולם לא היה להם שם, מספיק היה לומר, "הנסיך".
יחד נתמוגג משמלות המלמלה, הכרכרות, המשרתים ונעלי הזכוכית, ואפילו נזיל דמעה במקום הנכון.
ועם יד על הלב, שתקום האחת, שלא חלמה באיזו שהיא פינה של חייה להיות נסיכה?
אז כמו שקבענו, יום שישי, בלי גרעינים , רק עם עוגות קצפת. 

ולמי שרוצה להסניף שוב  את המתיקות שעברה דרך סיפור "ברבורי הבר" של אנדרסן, עם האיורים המופלאים של מרג'ה, אני שולחת לכבוד החתונה שתי דוגמאות.

גם אני פעם רציתי להתעלף בזרועות הנסיכים שבתמונה

ולאחוז בידו של הנסיך בחדר הסירפדים

 ואיך אפשר בלי הקריקטורה של יונתן שיצאה הרגע מהתנור..

2 תגובות:

  1. אחרי דייאנה של צארלס, אני לא בטוח שהרבה רוצות להיות נסיכות, עם מאהב גרוע כנסיך (אהב אחרת כל חייו דמות אמא)והמחוייבות והרשמיות של בית המלוכה, השנאה של המלכה האם, הקבלה כי ככה צריך! פוי אילו חיים קשים ומחורבנים, והבנים שצריכים להיות בחלון ראווה, וכל שטות נמדדת כפאשלה מלכותית והפאפארצ'י האיומים והחודרניים שגרועים מהחדירה של הנשיא קצב, כאלו חיי נסיכה מי צריך?!!!!
    אפילו העם האנגלי עייף מסיפורי נסיכים ונסיכות, דרך אגב אני בטוח שבממלכת הטלוויזיה הקונטרסטית על כול סוס לבן יש אביר (נסיך) שחור משחור, מבפנים בעיקר. החיים בויטרינה המלכותית גדלו אותם מעוותים, הנכד שלך הרבה יותר נסיכי מויליאם ומהארי גם יחד! צפי לך חברתי בנוסטלגיית ילדות ודעי שמאחורי הפאר יש שביל ייסורים....
    צביקה

    השבמחק
  2. ברור, אלה בדיוק הסיבות מדוע סרבתי לכמה הצעות נישואין מכמה נסיכים...

    השבמחק