יום ראשון, 16 במאי 2010

אל תלחצו לי על "אהבתי"

לקוראי היקרים


בוואדי שמתם לב כי לאחרונה, בסופו של כל פוסט ,יש מין אייקון של יד עם אצבע שמורמת למעלה, וכתוב "אהבתי" או בלעז


“like”. אם אתה אוהב, רק תלחץ.


בנוסף מנסים לפתות אותך : "תהייה הראשון מבין חבריך...". טוב, אז תדעו שלהיות ראשון זה לא בהכרח גם להיות חכם.  


אתם לוחצים, וזה מיד מופיע בדף הקיר שלכם בפייסבוק.


אם שמתם לב, היד הזו מופיעה מעל או מתחת כל מאמר באינטרנט!


שתדעו, כאשר אתם לוחצים על ה"אהבתי" של הפייסבוק , אתם נכנסים למאגר של פייסבוק שאוסף את כל הנושאים שאתם אוהבים,


משהו כמו האח הגדול, אבל הפעם, לא אתם מציצים לדירה אלה מישהו מציץ אצלכם במחשב, או יותר נכון בראש. האם אתם בטוחים שמשהו עלום ידע ויאסוף את האינפורמציה על כל הדברים שאתם אוהבים.??, וגם יעשה על זה כל מיני אנליזות בכדי למכור לכם משהו בסופו שלדבר??.


אז, אני מוותרת על ההקלקה שתופיע בפייסבוק. יותר מזה, אני ממליצה לכם, לא להקליק על היד הזו.


יש המון דרכים לתת לי פידבק, כמו שעשיתם עד עכשיו.


שיהיה חג שמח עם הרבה גבינה צפתית

7 תגובות:

  1. אי אפשר להסיר את זה?

    השבמחק
  2. היום כבר לא מחפשים מה עשינו זה לא ממש מעניין . זה אולי חשוב לאכיפת החוק ולענישה.
    מה שבאמת מעניין זה מה אנחנו רוצים. במה אנחנו מתעניינים.
    עם גל האלוריתיםהחכמים של גוגל הם יודעים מה אנחנו מחפשים לאן גולשים מה אנחנו מעדיפים והם נמצאים בחלומות שלנו.

    מפחיד?    לא ממש 
    הכח העצום שלהם הו בזה שאנחנו אוהבים אותם.
    יש כאן סימביוזה  כשנשנא אותם פשוט נשמיד אותם.
    כלעוד אנשים טובים מנהלם את העולם הזה אנחנו מאהב אותם והם יספקו לנו את מה שאנחנו רוצים. בעיקר בחינם.

    השבמחק
  3. אני מתה על נקודות המבט האופטימיות שלך. תמיד מביא משהו מרגיע. לעומתי הפרנואידית והחרדנית .
    תהיו אנשים טובים.

    השבמחק
  4. אפשר להסיר את הכפתור הזה ,
    והרבה הסירו אותו-נכנסים בעריכה לעדכון פרטים ,
     יש שורה שבה מצינים את ה-like ומסירים ממנו את הסימון- וי

    השבמחק
  5. תודה, אני הולכת לעשות את זה

    השבמחק
  6. אני מבינה את החשש והתחושה שהאח הגדול צופה בנו. אבל חשבתי על זה שיש בזה גם משהו חיובי. הרי המטרה שלהם היא לאסוף עליך אינפורמציה כדי להביא לך את התכנים/פרסומות של נושאים שמעניינים אותך. אז למה לא בעצם?
    במילא מציפים אותנו בפרסומות/דואר זבל שאנחנו לא מעוניינים בהם. אז אם כבר, אז שיהיה ממוקד לפי תחומי ההתענינות.

    השבמחק