יום חמישי, 2 בפברואר 2012

עוגיות חומות ושמחות ביום גשם

הנכד שלי ביקש: ״ סבתא תעשי לי עוגיות חומות״ 
מהו המתכון לעוגיות לנכד?  חוץ מהמרשם המופלא ומופחת השומן שמצאתי באתר ״ביסים״, הכי חשוב להוסיף קצת שמחה למתכון.
אז פיניתי לי שעה  בבוקר גשום ,שהעזר לא בבית. 
שמתי דיסק של פרדי מרקיורי בפול ווליום, ( חשוב גם שהשכנים לא יהיו בבית), 
ואז התחילה החגיגה.
לצלילי השיר " don't stop me now" ו"רדיו גאגא", כשהרעמים מחליפים את הבאסים והברקים מוסיפים פירוטכניקה ,  בחשתי וניפיתי וערבתי וטעמתי ובעיקר קיפצתי וריקדתי, כשפרדי מעודד אותי במלוא המרץ. המוזיקה והקצב נכנסו לעוגיות שגם הן התחילו לקפץ להן בתנור.   
אז לאורך דיסק אחד הצלחתי להכין גם עוגיות וגם בראוניס. את הטעימה של העוגייה הראשונה שיצאה מהתנור עשיתי כשמרקיורי, ומונסרט קבייט  כמעט סיממו אותי עם הקולות האלוהיים שלהם בשיר  Golden boy מתוך ״Barcelona" .
את מרקיורי וקבייט תמצאו בכל חנויות הדיסקים המובחרים, וגם ביוטיוב; אבל עדיף להאזין לשני הענקים האלה מאשר לראות.
כי פרדי מרקיורי הוא אתלט בעל פרופורציות מושלמות ואילו קבייט היא הר אדם ונראית כמו אמא שלו.
אז במקרה הזה עדיף משמע אזניים מאשר מראה עיניים.
את המתכון לעוגיות המוצלחות תמצאו באתר ״ביסים״, אבל אל תשכחו להוסיף להם שמחה. 
טיפ משלי הוא השימוש בכף המדידה העגולה שעזרה לי לעשות עוגיות אחידות וחמודות. 
אז זהו, עכשיו אני שמה את אלבום ההופעה של Qween באיצטדיון וימבלי...ועוברת לספונג׳ה.

הקישור לעוגיות:
והקישור ל״ברצלונה״ : 




3 תגובות: