יום חמישי, 10 במרץ 2011

רונית תירוש - יאללה בלאגן!!

האמת היא שתגובתך בנושא יהורם גאון לא הפתיעה אותי ביותר. עוד מהתקופה בה היית הבוסית שלי במשרד החינוך לא רכשתי לך הערכה רבה, נאלצתי להקשיב לנאומיך החלולים בכנסים, כאשר בראשי מהבהבת נורה אדומה שמזהירה: "פוליטיקה, פוליטיקה..". כשהצלחת לטפס לצמרת, זו היתה סיבה טובה בשבילי לפסול את "קדימה".

ובתור אחת שמשתתפת בתשלום משכורתך והוצאותיך אני רוצה לומר לך: עכשיו ממש הגזמת!. בשצף קצף הזדרזת להוקיע את דבריו של גאון ,ולא הסתפקת בנזיפה והוקעה, אלה שכבר הכרזת על מושב מיוחד בכנסת , בלה בלה בלה ...
גברתי נושאת נס החינוך והתרבות, (הרי לתיק הזה צופיות עיניך) , בדרך כלל דבריך מתאפיינים בניסיון למצוא חן בעיני כולם. יתכן שרכשת עוד כמה קולות מבין הרוקדים בחתונות לקול הקשקשת, אבל יש לי חשד שאת לא ממש התכוונת. מגברת במעמדך הייתי מצפה להכרה בעובדה שיש מוזיקה רעה, קלוקלת, עילגת, ומוסיקה טובה . ללא קשר בין מזרח ומערב.
בסופו של דבר לכל אחד מותר לשיר מה שרוצה, אבל גם מותר להביע דעה על מה שהוא שר.
כשמוסיקאי מביע את דעתו יש לו על מה לסמוך. יחד עם יהורם גאון, הרבה מאושיות הזמר המזרחי, מסכימים שחלק מהמוסיקה הפופולארית המזרחית ש"כבשה את לב העם", היא מוזיקה גרועה. ומותר לומר את זה בקול רם גם בלי להיחשד כגזען.
כשאת שמה את כל הג'אנר הזה בסל אחד ורוצה להצדיע לו בכנסת, את נחשדת בעיני כפופוליסטית במובן הרע ביותר של המילה. בסופו של דבר עשית שירות רע מאד למוסיקה המזרחית הטובה. ועל כך יש להצטער.
ועכשיו היכוני למסיבה בכנסת, עלי על השולחנות ויאללה בלאגן!

3 תגובות:

  1. לא שמעתי מה רונית אמרה, מספיק שהיא אמרה, כדי שאני אומר: המלקקת המתחנפת, הריקה והפוחזת הזו, האופורטוניסטית מלחכת פנכה הזאת, יאללה כל מי שיכול לתקוע לה, שיתקע ועל כך אני מברך אותך!
    צביקה

    השבמחק
  2. אני מסכימה עם הביקורת כלפי רונית תירוש, אולם אינני מסכימה עם הביקורת הבוטה של יהורם גאון. אפשר להעביר ביקורת גם בצורה אחרת. לקרוא למוסיקה
    שטן? זבל? הוא הרחיק לכת. גם לו יש שירים שבהם
    מילים חוזרות על עצמן ואיש לא קטל אותו. יש דרך
    לומר דברים ובעיני לפחות, לא זו הדרך.

    השבמחק
  3. לא מכיר את הפרטים של הפרשה אבל כתוב יפה- הצחקת אותי.

    השבמחק