יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

היפה הבורה ומשאל העם

אחרי שכל העולם מדבר על התוכנית, החלטתי אתמול לצפות ב"יפה והחנון".
 האמת, היו שם קטעים קורעים, ואפילו פיתחתי סימפטיה לכמה יפות וכמה חנונים, אבל מעבר לצחוק שמוסיף בריאות,  עלו בי כמה הרהורים נוגים:
השבוע קיבלה הכנסת החלטה על משאל עם בנושאים גורליים לעתיד המדינה, וכמובן התחיל פולמוס שלם, מה יקרה אם כל החרדים ישתתפו בהצבעה? ומה יקרה אם ערביי ישראל יצביעו?, ואם הרוסים יצביעו? וכן הלאה וכן הלאה.
אותי מדאיג יותר מה יקרה אם אותה קבוצה ,שהיא כנראה די גדולה באוכלוסייה, אם כי לא בהכרח גם כל כך יפה, שאת נציגותיה ראינו ב"יפה ובחנון", תבוא להצביע....
ביבי , תעשה טובה ותרד מהעץ הזה.



5 תגובות:

  1. ואללה אחותי. גם אני ראיתי את קצת החנונים ונקרעתי.
    אחרי שראתתי את הבורות או לייתר דיוק בובות נהייה לי כאב בטו.
    איך מגיעים לכזאת בורות?
    ממש מפחיד.
    הבעיה שהן שייכות לרוב ממש לא ידעו ישי משאל עם.
    כך המיעוט יקבל החלטות.

    השבמחק
  2. כמו שהחינוך נראה, אני לא אתפלא אם אחת מהן תהייה המורה של הנכד שלי.
    אבלל עם יד על הלב, אני חושבת שחלק מבוים, וחוץ מזה לרובן יש חכמת חיים והומור שמכניסה אותי ועוד רבים לכיס הקטן.

    השבמחק
  3. גיסתנו. מה קרה לך? רואים שאינך רואה הרבה טלויזיה מספיק. רוב התוכניות הינן מבוימות. הרי לו היו יודעות את התשובות זה לא היה מעניין.שבת שלום. ותמשיכי מה את לוקחת הפסקות ללא רשותנו.

    השבמחק
  4. אהלן  עצמונה
    מה אגיד לך אני שלא כמוך הספקתי לראות רק את ה"פרמושין"  של הסדרה הזו ונחרדתי. בליבי ריחמתי על אותן אימהות {במיוחד אבות, כי אני משם}, שרואים את בנותיהם אור עיניהם מושמות ללעג וקלס. הרי לשם מה שמו אותן שם?  בגלל חוכמתן? אני בטוח שלכל אחת מהבנות הללו יש בהחלט צדדים מעניינים מלבד המראה היפה שלהן, אבל הן הוזמנו לתוכנית בשל בורותן וטיפשוטן והדחף שלהן לפרסום שיבש את דעתן והן שם. מעניין מה הן חושבות כשהן יושבות בבית עם חבריהן ובני משפחותיהן וצופות בעצמן, מעניין אם חלק מהן לפחות לא שלמות עם החלטתן להופיע.

    השבמחק